Jesteście fankami marki Mohito? Do tej pory marka proponowała eleganckie ubrania, jednak teraz postanowiła powalczyć o klientelę z najlepszymi butikami odzieżowymi w Polsce!
16 września odbyła się długo wyczekiwana premiera GOLD LABEL – nowej, ekskluzywnej linii sygnowanej przez MOHITO. Na prezentacji, która odbyła się w eleganckich wnętrzach Atelier Amaro, pojawiła się cała śmietanka świata mody, show-biznesu i blogosfery. Wśród zaproszonych gości pojawiły się m.in. Joanna Horodyńska, Paulina Sykut, Kaja Śródka, Olga Borys, Candy Girl, Olga Kalicka, Karina Kunkiewicz, Agnieszka Jastrzębska, Ewa Wojciechowska , modelki – Anna Piszczałka, Kamila Szczawińska, Marta Sędzicka, oraz blogerzy – Charlize Mystery, Meri Wild, Shiny Syl , Harel, Freestyle Voguing oraz Fashion PR Girl. Nie zabrakło także redaktorów naczelnych, stylistów oraz dziennikarzy najważniejszych magazynów o modzie: Elle, Twojego Stylu, Pani, Vivy Mody i wielu innych.
GOLD LABEL to wyrafinowane projekty już dostępne w wybranych salonach Mohito. Odważna gra fasonem i fakturą, wybór najlepszych jakościowo materiałów oraz dbałość o detale sprawiają, że linia w niczym nie odbiega od propozycji serwowanych przez luksusowe domy mody.
W kolekcji jedną z głównych ról odgrywa naturalna skóra w kolorze czarnym, która pojawia się nie tylko w formie obcisłych spodni i ołówkowych spódnic, ale także topu z krótkim, szerokim rękawkiem. Ich uzupełnienie stanowią wszechobecne na wybiegach koszulo-tuniki oraz okrycia wierzchnie – od nieśmiertelnej ramoneski, przez wiązany w pasie płaszcz o szlafrokowym kroju, po miękkie futerko o długim włosiu.
Ważnym akcentem są także akcesoria. Sięgające uda skórzane kozaki i długie rękawiczki z metalowymi suwakami stanowić będą mocne dopełnienie każdej jesiennej stylizacji. Podobnie rzecz ma się w przypadku dużej miękkiej torby oraz klasycznej kopertówki, przeznaczonej do noszenia na co dzień, jak i podczas większego wyjścia. Dla kobiet, które lubią efektowną biżuterię projektanci MOHITO przygotowali duże ozdobione kamieniami kolie i bransolety.
Paleta barwna pierwszej odsłony GOLD LABEL opiera się na wyrafinowanym połączeniu klasycznej czerni, stonowanych szarości, pastelowego błękitu oraz głębokiego granatu – zarówno w wersji matowej, jak i mocno połyskującej.
Komentarze są zamknięte, ale 1 | Trackbacks i Pingbacks są otwarte.