Kampania „Zrób to sam” dla Rag&Bone

Projektanci pozostawili wszystko w rękach swoich ulubionych modelek. Zaopatrzone w aparaty i wyposażone w walizki pełne ubrań sfotografowały siebie w codziennych sytuacjach.

To nie pierwsza tak nietypowa kampania firmy Rag & Bone. Modelki jako autorki kampanii reklamowej? Jak widać przełamano stereotyp, a kampania uzyskała bardzo dobrą opinię. Projektanci Marcus Wainwright i David Neville postanowili zmienić konwencję sesji zdjęciowych. Zapewnili sobie nie tylko rozgłos, ale i tanim kosztem stworzyli bardzo dobrą reklamę nowej kolekcji.

To jedyna sesja, gdzie modelki same decydują o tym jak i gdzie zostaną sfotografowane. Często pokazują swoje prywatne życie, a zdjęcia robione są amatorskim aparatem. Warunkiem są oczywiście stylizacje w ubraniach Rag & Bone.  Z początku reklamowano wyłącznie jeansy, potem doszły topy, okrycia wierzchnie oraz dodatki i akcesoria.

Kampania zyskuje zainteresowanie i popularność dzięki modelkom, które biorą w niej udział. W ostatnim czasie w projekt zaangażowały się Miranda Kerr, Sasha Pivovarova, Lily Aldridge, Candice Swanepoel oraz Hanneli Mustaparta.

Miranda Kerr jest przykładem, że dobra zabawa podczas sesji idealnie wpływa na końcowe efekty pracy.  Autorami zdjęć, którzy pomogli Mirandzie byli jej mąż Orlando Bloom oraz przyjaciółka Lily Aldgrige. Orlando część zdjęć zrobił żonie podczas pobytu w Nowej Zelandii. Za to Lily sfotografowała Mirandę w hotelowym pokoju w bardziej intymnych momentach. Cała trójka czerpała z tego wielką radość, a zdjęcia wyszły perfekcyjnie.

Projekt jest odmienny i pokazuje, że modelki czerpały z niego wiele zabawy.Mamy nadzieję, że to nie ostatnia tego typu kampania. Czekamy na więcej ciekawych pomysłów.

 httpv://www.youtube.com/watch?v=rRQZ5DlQgrg

Agatella