Projektanci pozostawili wszystko w rękach swoich ulubionych modelek. Zaopatrzone w aparaty i wyposażone w walizki pełne ubrań sfotografowały siebie w codziennych sytuacjach.
To nie pierwsza tak nietypowa kampania firmy Rag & Bone. Modelki jako autorki kampanii reklamowej? Jak widać przełamano stereotyp, a kampania uzyskała bardzo dobrą opinię. Projektanci Marcus Wainwright i David Neville postanowili zmienić konwencję sesji zdjęciowych. Zapewnili sobie nie tylko rozgłos, ale i tanim kosztem stworzyli bardzo dobrą reklamę nowej kolekcji.
To jedyna sesja, gdzie modelki same decydują o tym jak i gdzie zostaną sfotografowane. Często pokazują swoje prywatne życie, a zdjęcia robione są amatorskim aparatem. Warunkiem są oczywiście stylizacje w ubraniach Rag & Bone. Z początku reklamowano wyłącznie jeansy, potem doszły topy, okrycia wierzchnie oraz dodatki i akcesoria.
Kampania zyskuje zainteresowanie i popularność dzięki modelkom, które biorą w niej udział. W ostatnim czasie w projekt zaangażowały się Miranda Kerr, Sasha Pivovarova, Lily Aldridge, Candice Swanepoel oraz Hanneli Mustaparta.
Projekt jest odmienny i pokazuje, że modelki czerpały z niego wiele zabawy.Mamy nadzieję, że to nie ostatnia tego typu kampania. Czekamy na więcej ciekawych pomysłów.
httpv://www.youtube.com/watch?v=rRQZ5DlQgrg
Agatella