Włosi mają powód do świętowania. I z pewnością nie chodzi tu o Mundial..
Jak wiemy, oprócz piłki nożnej, Włosi uwielbiają modę. W ostatnim czasie okrągłą rocznicę obchodziła marka Cavalli, która przez ostatnie 40 lat wyniosła Włochy na modowy piedestał.
Z okazji 40 urodzin marki, założyciel – Roberto Cavalli zaprojektował specjalne logo. Oddaje ono w pełni tendencje propagowaną przez markę na przełomie lat: złota czterdziestka symbolizuje bogactwo i przepych, który powinien kojarzyć nam się z kolekcjami Włocha. W środku zera widzimy kombinację dwóch liter C oraz R. Na obwodzie znajduje się napis ,,rocznica”.
Graficzne połączenie czwórki i zera zostało doskonale przemyślane i niesie z sobą głębszy przekaz. Logo nawiązuje do powszechnie używanego symbolu płci pięknej i podkreśla uwielbienie i podziw jakim projektant darzy kobiety. W końcu to głównie dla nich projektował stroje przez całe 40 lat!
Poprzedni
Następny
Komentarze są zamknięte, ale 1 | Trackbacks i Pingbacks są otwarte.