Marząc o pierwszych promieniach wiosennego słońca i upragnionych wakacjach młodzież podążająca za najnowszymi trendami mody nie mogła już doczekać się pojawienia się w salonie firmowym Bershka w Poznaniu najnowszej kolekcji przygotowanej na wiosnę i lato bieżącego roku. Pojawienie się na półkach sklepowych kolekcji towarzyszyła kampania reklamowa, której swojego wizerunku użyczyły młode modelki takie jak Hannah Holman, Claudia Guarnieri czy River Viperi.
Plażowa sesja zdjęciowa, której twórcą był znany w branży fotografik Chris Heads wywoła ogromne zainteresowanie i w chwili pojawienia się pierwszych modeli kolekcji na półkach firmowy salon Bershka w Poznaniu odwiedziły tłumy wielbiącej markę młodzieży. Podzielonej na dwa style kolekcji tak jak zawsze towarzyszy luz, swoboda, dobra zabawa a nawet awangarda. W zależności od oczekiwań klientów projektanci Bershka przygotowali do wyboru odzież nawiązującą do dwóch znaczących w historii mody stylów. Jeden odzwierciedla słodkie lata pięćdziesiąte, drugi luz i przede wszystkim zabawę lat siedemdziesiątych.
W pierwszym króluje kolor czerwony, żółty i zielony pojawiający się w rozkloszowanych spódnicach, krótkich szortach z podwyższonym stanem, eleganckich sukienkach i mocno zdobionych bluzeczkach. W stylu lat siedemdziesiątych przewijają się przede wszystkim spodnie z rozszerzonymi nogawkami, kombinezony, gorseciki, słomkowe kapelusze i dziergane kamizelki zdobione długimi frędzlami. Wśród modnych dodatków najnowszej kolekcji znalazły się kapelusze z dużymi rondami, stylizowane torebki a przede wszystkim ogromne bransoletki.
Bershka Poznań, CH Malta, ul. Abpa Antoniego Baraniaka 8
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.