Troll istnieje na polskim rynku już prawie dwadzieścia lat, gdyż powstała ona w roku 1993 w Łodzi. Od 2003 roku Troll jest podmiotem zależnym spółki akcyjnej Redan, która ma w swoim portfelu także inne ciekawe pozycje z sektora odzieżowego. Od początku swojej bytności w branży odzieżowej Troll nastawił się na obsługę młodych kobiet w wieku od 15 do 22 roku życia, co oznacza, że klientkami sklepu są głównie uczennice gimnazjów, liceów oraz świeżo upieczone studentki.
Wśród klientek zdarzają się oczywiście również starsze kobiety, ale wymieniony już typ konsumenta zdecydowanie dominuje. Za owym nastawieniem na młodsze dziewczyny idzie konkretna polityka firmy, która oferuje ubrania kolorowe i mało poważne, adekwatne do mentalności dziewcząt w tym wieku.
Troll ma w swojej ofercie także specjalne akcesoria, dodatki do ubrań, takie jak paski, portfele, czapki czy torby. Od pewnego czasu Troll rozpoczął również sprzedaż obuwia w swoich sklepach, rozszerzając już i tak bogaty asortyment o kolejną pozycję. Troll ma pewną cechę charakterystyczną, o której trzeba wspomnieć i którą trzeba stanowczo podkreślić, gdyż wyróżnia ona markę spośród innych.
Troll oferuje bowiem swoje produkty w krótkich seriach, które przy dużym popycie szybko się wyczerpują, powodując pojawienie się w sklepach tej marki ubrań w nowych wzorach. Jaki jest skutek takiej polityki firmy? Mianowicie taki, iż młode klientki czują się oryginalne i niepowtarzalne, bardzo sobie ceniąc te wartości, którym Troll w pełni hołduje, umożliwiając zaspokojenie własnych potrzeb wyróżniania się z tłumu szarości. Jeśli dodamy do tego fakt, że markę Troll tworzy zgrany zespół ludzi, którzy swoim doświadczeniem i efektywną współpracą potrafią wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentek, otrzymujemy obraz nowoczesnego przedsiębiorstwa, z indywidualnym, troskliwym wręcz podejściem do swoich klientów.
Te cechy niezwykle profitują, zarówno kolejkami w sklepach, jak i powstawaniem nowych punktów sprzedaży. Obecnie Troll posiada ponad osiemdziesiąt sklepów w całej Polsce i nie tylko, bowiem jest obecna również na rynku litewskim, słowackim i czeskim. Metody działania firmy i jej sposób funkcjonowania pozwalają wysunąć tezę, że to nie koniec ekspansji – Troll na pewno nie ograniczy się do wyżej wymienionych rynków, chcąc oferować swoje produkty także innym zagranicznym klientkom.
Sklepy Troll:
Troll Łódź, CH Manufaktura, ul. Karskiego 5
Troll Gdynia, ul. Świętojańska 38
Troll Kraków, CH Galeria Krakowska, ul. Pawia 5
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.